And yesterday was a shoppingday!

Chacha!
Missed me?! sorry for that. Igår var jag i stan med Julia. Julia var lite småsur för att hon fick bära lmina kassar eftersom jag hade så många! Men vad är vänner annars till för om inte hjälpa en shopaholic?! ;). I alla fall så shoppade vi igår som sagt och var två riktiga busar som åt sån där fet glass,tror det var: ben & herry (jag håller inte koll på glassarter eftersom jag är inte en sån som äter glass utan jag är mer en hälsosam tjej!) itur att jag inte äter ofta alls då. Eftersom man inte direkt vill komma till beachen 2010 med värsta glassmagen,disgusting?!
Shopping från igår:
Väska från *hemlig källa* - 149:-
Sånt-man-bara-behöver.. från kicks - totalt: 369:-

10 nagellack från - parelle cosmetics


Oh lala cute dress,it´s carrobaby's! Så min stil från filippa K - 599:- (plånboken snyftar fnissar)

Puttienuttie va?! en billig bikiniöverdel från H&M -.- , 129 :-

Och ett par bilder på oss i stan:
Bjuder på den ;s rätt suddig också men iphone kameror blir rätt lätt suddiga,aah!
Hihi Julia!!
(fast glassen var inte helt fel...) :o



Kommentarer
Postat av: frida

ÄLSKAR DIN BLOGG:D

2010-06-07 @ 19:01:37
URL: http://ffriidaa.bloggplatsen.se
Postat av: bby

en hälsosam tjej? host* du är mera som ett anorexia barn:D

2010-06-07 @ 23:30:33
Postat av: Linnea

Vart har du köpt din tröja? ♥

2010-06-08 @ 20:48:14
URL: http://chinniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0