Answers honeys..

1. Aww shit vad avundsjuk! Jag förstår inte varför det finns så sorgliga människor så att de slösar sin energi på att skriva massa lögner. Men aja det får mina kära kompisar ett gott skratt...(de sitter och skrattar högt..)
2.Det klart jag tvättar det varje dag?! euw om man inte gör det lixom. Och jaa alltså det är så fint mitt hår att man helt enkelt inte kan sluta!!! ;)
3. Lilla gmn är du så orginell då? jag vågar iaf göra vad jag vill,stå för mina åsikter och säga och göra vad jag vill. Man märker ju att det jag gör är vad du drömmer om men du är en sån medelperson , tråkmåns som inte vågar göra det jag gör. Och har en sån där typiskt tråkig blogg. Och mm stjärnorna har jag fått insperation men inte utav kissie!?!?!
4. Hahaha jättefin amatörblogg. Och jag tar faktiskt inte åt mig utav någon liten 98:a. Som gör fjortisposer 2010 , fjolliiiigt. Men lilla gumman både du och jag vet att jag är ditt fan....
5. Jaa man vet aldrig vad som händer idag,jag är rätt spontan när det är sommarlov! Oh yes jga har äntligen sommarlov.
Puss & kram , ska bli bättre på uppdatering.

Kommentarer
Postat av: bby

namen tack igen! ja e 98, och jag e ändå mer mogen än du:) jag skapade dessutom min blogg innan jag såg din. och din blogg? den är ju verkligen mogen host, som inte ens kan vara stolt över sin kompis

2010-06-13 @ 12:29:37
Postat av: bby

namen tack gmn<33 jag skapade faktiskt min blogg innan jag såg din blogg, lite svårt att vra wb din blogg då, tänk litte först honey. ja ofc e jag 98! stolt över det också, jag e åtminstone inte en som inte kan läsa och se att det inte står ben&herrys. hahah och jag skäms inte över mina kompisar heller! HAHAHAHAHAH, tack gmn för att du fick mig att skratta idag!

2010-06-13 @ 12:33:14
URL: http://lollolind.blogg.se/
Postat av: Jennifer - Team Jacob ♥

Marän vågar och gör vadfan hon vill. Så käft.

Hon drömmer inte om att vara som dig för hon har faktiskt ett liv.

Dessutom är hennes blogg bättre än din.

2010-06-13 @ 15:03:09
URL: http://jenig.blogg.se/
Postat av: marän'

jag är orginell, jag är mig själv, du är ful äcklig, allt i det området. Jag tror inte du har nåra äkta kompisar eftersom du skäms över dom, jag skulle aldrig göra något som du gör, leka dum och låtsas att jag inte vet att det heter ben & jerrys, allvarligt talat jag och min kompis skrattar åt dig så vi fick svårt att andas. Jag vågar och gör det jag vill och jag skiter i vad andra tycker, speciellt du.



Och eftersom du får in så många fanbilder kan du väll visa upp lite, och skriv gärna vilka bloggar som har skickat in det.



Sen, en sak åt sidan! Vad coolt att du har en iphone, kan du inte visa den lite?!



Visa dina vänner i bloggen, om du vågar, eftersom du nu är så populär som du påstår att du är, och att alla i skolan ser upp till dig, varsegod, gör det!



Den du är på bloggen är säkert inte den du är i vanliga livet, isåfall ofta du har kompisar? Jag skulle inte kunna se på en person som dig äns! Du betér dig som en diva, 'omg myror' so what? Ingen har dött av en liten myra, so what om dom är i ditt hår! Om dom är i ditt hår WOW!, det får ditt hår att se bättre ut än det är just nu.

2010-06-13 @ 15:13:46
URL: http://freshlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0