Have i tell ya before?

Att jag gör gratis designer?? Eller alltså headers! Så om ni vill ha en header designad av mig så är det bara att mejla till mig :
[email protected] <3'

Skriv ämne 'header' och välj någon av dessa mallar:
eller..
och..
(under hjärtat står det: valfri symbol eller ej) annars..
Om ni vill ha en header så får ni:
  • självklart välja färg/backgrundbild själva
  • välja typsnitt & vad det ska stå
  • och hur många bilder det ska vara!
  • ni kan även få skissa egna mallar och ta kort sedan maila in till mig som sagt ;)
  • och sen kan välja detaljer och sånt också!
Men jag funderar på att skapa en flik om mina gratis designer! Men nu vet ni iaf att ifall ni vill ha gratis header så komsikosmi ;)
Puss!!!

Kommentarer
Postat av: albinoo

om man är smart nog och kollar på din header så ser man ju att om man låter dig göra en så kommer den bli ful :):):)))))

2010-06-17 @ 23:45:36
Postat av: Kicki (Kicksi)

Fin blogg, men det heter "have i TOLD you before?" :) eller "ya" som du nu valt att skriva, men jättesöt blogg! :))

2010-06-18 @ 06:14:20
URL: http://kicksis.blogg.se/
Postat av: Bella

Kul att du fixar designer och sånt. Du verkar duktig på det. Så gör det istället för att vara en dryg person. Gör det du är bra på. ;) ha det bra tjejen

2010-06-18 @ 21:15:38
URL: http://bellalahdoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0