Hiss & diss by Carrobaby!!



1. Grilla!!

Jag bara älskar lukten av grillat. Och jag älskar att käka grillat. Det är speciellt så mysigt om man sitter på någon klippa med sina vänner och grillar. Såå mys!!

2. Blondt hår!
Självklar hiss alltid. Men speciellt snyggt till sommaren. Ska nog tona det ännu blondare snart<3. Blondiner 4-ever!! Så alla brunetter , släng i er i vägen ;)

3. Prickigt!

Sååå jävla sweet! Det passar till allt verkligen och känns så sommar och så 2010. Sötast är om man matchar ett par jeansshorts till en prickig topp och pilotbrillor! LOVE IT.
1. Folk som inte använder deodoranter på sommarn?!?!

Det är bara för disgusting!! Att folk inte lär sig att vara hygieniska "suck" och att de inte tänker på hur odeskret det stinker bland andra människor. Tur att varken jag eller mina vänner går ut på sommaren utan deo!!
2. Anonyma no lifers..


Alla på bilden ovan är anonyma små jävlar. Säkert avundsjuka snorungar , på nio år kanske?! Alltså shit vad gör ni här inne,stick?! För de första är ni omogna och hör inte hemma här. För det andra tar jag inte ens åt mig. Jag bara bläddrar ner jag kollar inte ens vad ni skriver. För att ni har sån liten betydelse i mitt liv, så jag kan inte bry mig om er. Jag ödslar för mycket tid om jag ska sitta och läsa skräpkommentarer. Och ingen har tvingat er läsa min blogg , am i to good for you then go to hell ;) så ni är både onödiga för er & mig. Gud vågar ni inte stå ens för vilka ni är så betyder ju det att ni är ganska så svaga människor?!


Det var allt för idag , nu ska jag åka & luncha i stan med två kompisar!!
p.s tycker ni att mina hiss & diss "layout's" är fina eller ska jag kanske ta några andra. Har två andra. Glöm inte nu mina snart 200 readers att kommentera ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

hihi åh tack så mycket! :)

Bra hiss och diss lista :D

2010-06-15 @ 13:56:09
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Stella

FAN VAD FIN BLOGG DU HAR. ÄLSKAR DEN CARRO!!!! FORTSÄTT SOM DU GÖR :D



och jissesmaria , anonymt folk är bara jättejobbigt. Ha en underbar dag , pussar & kramar <333

2010-06-15 @ 13:56:11
URL: http://superstaaar.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad heter du egenligen , carolina eller caroline?

2010-06-15 @ 13:58:47
Postat av: matilda rosqviist

Hej sötnos! :-) Allt bra?

2010-06-15 @ 15:31:43
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: KMA

Besök min blogg, kma.bogg.se

2010-06-15 @ 17:49:24
URL: http://kma.blogg.se/
Postat av: Vickan

Besök min blogg, kma.blogg.se

2010-06-15 @ 17:50:31
URL: http://kma.blogg.se/
Postat av: bby

Här kul till Carrobabys ära, hoppas du tycker om dom bitch!!!!!!

*Vet du hur man dränker en blondin?

Man limmar fast en spegel på havsbotten!

*Vet hur man suddar ut minnet på en blondin?

Man blåser in i genom örat.

*Hur dör en blondins hjärnceller?

Ensamma.

*Vad kallar man en smart blondin?

Golden Retriver



Bye, Bitch /bby

2010-06-15 @ 17:55:21
URL: http://lollolind.blogg.se/
Postat av: bby

*är några

*blondin skämt

2010-06-15 @ 17:56:29
Postat av: bby

omg, asså carro jag gillar inte dig, men ngn har användt mitt namn och blogg adress, och jag dissar mig själv som du sa, jag är blondin och fan vad pisst of jag blir när ngn skriver såna bitchiga kommentarer om blondiner, nu fattar jag vad du menar med att jag dissar mig själv,jag visste inte om denna kommentaren då, så jag har bara en sak att säga" VA STOLT ALLA NI SOM ÄR BLONDINER!

2010-06-15 @ 19:34:24
Postat av: bby

skoja bara det var visst jag som skrev blondin skämten!

2010-06-15 @ 19:38:10
URL: http://lollolind.blogg.se/
Postat av: bby

2010-06-15 @ 20:20:51
Postat av: bby

men vafan sluta! det var det inte alls, och om det är jag, säg isf vad jag heter( hela mitt namn) och vilken stad jag bor i! fan va lågt av dig att skriva så!

2010-06-15 @ 20:22:51
Postat av: bby

2010-06-15 @ 20:24:24
Postat av: albino biattchhh

HAHA DU SKREV SLÄNG DIG I VÄGEN. JAG DOG AV SKRATT. släng dig i vääääGen!!!!

2010-06-16 @ 00:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0