Like a little secret..

(sorry för dålig bildkvalité)
To the thing, visste ni att jag faktiskt "provocerar" lite extra i bloggen?! Alltså jag spelar inte direkt någon roll som Kissie men jag överdriver det hela lite så det ska bli lite extra med humor,glamoröst och sött. Jag liksom förstärker själva Carrobaby i bloggen , för den ska vara lite roligare osv att läsa. Det klart jag inte är exakt så som jag är i bloggen inte heller som i videosarna. Så nu kan liksom sluta klaga på att jag är så "Äcklig och hemsk" eftersom att i verkligheten är jag bara som en liten bit av kakan. Som sagt att jag överdriver mig själv i bloggen.

P.s 1: jag hinner inte svara på alla kommentarer och det blir ju rätt enformigt om jag bara ska svara här i bloggen och faktiskt så är det ingenting jag är i behov utav , att svara på några skitkommentarer.

P.s 2: Som ett minisvar till en kommentar i förra inlägget: klart jag kan visa mina idolbilder,min iphone och mina underbara vänner?! :)
Puss & kram på er läsare!

Kommentarer
Postat av: marän'

visa dom då tönt

2010-06-13 @ 19:32:50
URL: http://freshlinn.blogg.se/
Postat av: bby

provocerar? du överdriver sjukt mycket och förstärker är ett för svagt ord för det du verkligen gör...

2010-06-13 @ 19:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0