My answer..

Hey bloggläsare!
Såg en liten fjolla hade kommenterat lite här & där men namnet "albinnooo" (?) hahah vad är ditt för jäkla namn. Iaf och jag kan svara dig på en gång lite snabbt eftersom du fick igång min irritation en liten anning. För det första så är det jävligt töntigt att kommentera anonymt! För det andra skrev du att du hade sett min kommentar på en annan blogg & att du never är ett fan av mig. Och jag såg ju att du hade kommenterat innan det med samma ip-nummer innan jag hade kommenterat på den bloggen?! haha ägd. Och sen kan jag ju säga dig att om min header eller blogg inte passar dig så fuck it. Ingen har fan tvingat dig latt äsa min blogg , så då är det bara klicka bort min blogg om du ändå ska sitta som en jävla bitterfitta och kommentera massa skit. Ifall du inte gillar min blogg,läs den inte?!. Och aa man märker ju vilken nivå din humor ligger på. Alltså usch för såna som dig. Varför ska alla vara så jävla hatiska? Och vad fan har jag gjort er?! Ni ödslar ju bara massa tid på skit. Men är du nöjd nu eller albbiiino/pajas? :) liksom att fått mig lacka i någon minut. Det måste bara kännas för underbart för dig. Så värt det va?! Aja ....... ha en skitkul sommar din pussy!!

Så! Jag var bara tvungen att släppa ut min ilska ^^ men faktiskt har jag riktigt dåligt morgonhumör också. Men bara så ni vet så skiter jag ifall jag hänger ut personer i bloggen eftersom att jag är inte direkt personen som är den som står bara och tar massa skit. Big no! Och liksom it's my blogg,my rules!
p.s till inlägget nedanför så vet jag att det är told men det är lite slang om ni inte fattar, som typ me like ;) hoppas det inte stör er för mycket!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

BUUUUU FÖR ALBINO!!



Carro du gör inget fel , kör bara på vad de andra än säger. Älskar din blogg<3333333

2010-06-18 @ 10:36:08
URL: http://ninka.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hatar när folk skriver elaka saker. Jag har ingen blogg så därför kommenterar jag anonymt men aldrig dumma saker!!



Ta inte åt dig! Kram!! P.s vill se meeeer videoos :D

2010-06-18 @ 11:11:15
Postat av: Samara

Jag fattar bara inte varför det finns de som roar sig med att skriva elaka kommentarer ? jag menar om jag inte gillar en blogg, som exempelvis Kisse, jag har kollat den 3 ggr,men känner att det inte är en blogg jag vill läsa, jamen då läser jag inte den då, jag skulle aldrig komma på att skriva taskiga saker till henne, det vore elakt + att då slösade jag min tid.

Istället så häckar jag i bloggar jag gillar,det mår jag ju också bättre av :)

2010-06-18 @ 18:58:31
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Men om du "carrobaby" skrivit på en annans blogg att den va tråkig så borde ju hon få skriva vad hon tycker om din blogg elr???

2010-06-19 @ 15:49:20
Postat av: Johanna

Fresten så liknar du typ den här bloggerskan http://adada.blogg.se/

2010-06-19 @ 15:51:32
Postat av: Sanna! ;););););)

2010-06-23 @ 21:10:12
Postat av: Sanna! ;););););)

HEEEJJJ "Carrobaby"!

För de första är hon inte anonym om hon skriver Albino, för de råkar vara hennes smeknamn! sen äre väl så hära att man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv, om hon klagar på din blogg osv va fuck i helvete gör du nurå? :O nu sitter ju du å klagar på henne som du tycker är anonym? ;O hon har ju ändå läst din jävla blogg?! du vet ju inte ett jävla piss om henne?! Du kan inte slänga ut åsikter utan att ha nåt jävla underlag fattaru väl? :O

OCH NEJJ! de är inte töntigt att kommentera anonymt, haru hört talas om dåligt självförtroende å dålig självkänsla kanske? fast vissa kanske inte är lika cool å tuff som du är, eller hure vare?

Ip-nummer, vetu ens va de är? sitter du på internet på skolan å nån annan också sitter på internet å ni två kommenterar på någons blogg så äre jävligt troligt att ni har samma fucking ip-nummer! KOLLA FUCKING FAKTA! jag råkar även känna "ALBINO" å hennes humor, kan ja lova, DEN ligger på topp ;)

du har fått min mail, haru nåt att säga kan du ju maila den eller kommentera tebaka te min blogg ;)

ja hoppas ja har fått dig att lacka nu ;)

pusspuss love ya! ;)

2010-06-23 @ 21:20:58
URL: http://ssstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0