Något jag bara är tvungen att svara på..

Nu är det så att det någon "julia" som tycker jag är rasist. Det är himla tråkigt att alla ska vara så jävla stela och ha taggarna utåt. Nu var den här julia lite för snabb på sak för att kunna på peka något sånt!! Jag menade på skoj att de också skulle ha en fin midsommar för att det är ju inte direkt någon "blatte-grej" utan mer något otroligt svenskt. *Suck* och det var ju så jag menade. Vilket jag tror att de flesta hjärnor här har hajat. Och det hoppas jag även att ni gör. Det kanske lät misstolkande (ursäkta mig något oerhört isf -.-) men det va menat som ett skämt som mer var riktat åt att svennisar är så himla svennebanan!! Fattar ni? gash. Så nu är den saken utklarad. Jag är för fan inte rasist. Folk har kallat mig för mycket men inte det... :s
Shit folk är ju för random...

Kommentarer
Postat av: Patrik

haha en del människor hänger verkligen inte med XD

2010-06-27 @ 07:09:07
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0