Guess what?!

Vi missade planet! Egentligen skulle jag har varit framme i portugal nu! Men vi hade tagit fel på tiden och ska ist åka på tisdag. Åh så segt. Men det blir ändå bra eftersom jag nog behöver packa ut min väska och packa om eftersom jag tog för mycket kläder , som alltid ;) hihi. Jag hann inte uppdatera er om detta igår men det var ju sån kaos! Gash tänk er ifall ni levde ett sånt crazy life som jag , va?! haha. Men som tröst ska jag iaf fixa lite glass med jordgubbar , mums!
Så på tisdag drar jag till portugal i 12 dagar (egentligen skulle det vart fjorton men nu blev det ju som det blev).
Chao bitches<3

Kommentarer
Postat av: Patrik

otur där :/



sv; OJ oj frågor upp till halsen XD

1, En Nikon D90

2, singel! ;)

3, oj verkligen ångrar.. att jag var så jävla lat i grundskolan! XD

2010-06-27 @ 14:05:35
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Nina

Va har du inte åkt? jajja hoppas du får en skithärlig resa bästa bloggaren <3 <3 sötis.

2010-06-27 @ 19:27:48
URL: http://ninka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0