Shopping som vanligt!

Hejsan allihopa!
Igår var jag med min underbara kompis i stan och shoppade,solade och fikade. Faaab ;). Det var supermysigt! Råkade bara bränna lite för mycket , oupsi hihi. Men iaf förlåt om jag inte bloggar lika mycket men bloggpaus för innebär - segare update liksom. Men jag försöker blogga så mycket som möjligt ofc. Men håll kvar för fasiken , nu har jag bara 160 läsare typ :(. Fast iof kan jag ju blogga mer! Nog med ursäkter och nu till mina fina inköp från igår:
Bild 1: skärp,body splash,hårrosetter & nagellack från h&m. Billigt skärp som hänger med you know.

Bild 2: bh & trosa från TWILFIT , absolut min favorit underklädesbutik!
Bild 1: oversize från chanel! :D (hihi ibland är jag busig mot plånboken)

Bild 2: en vanlig fin skjorta från zara!
Bild 1: kavaj från zara också!

Bild 2: Skor från betty blue.

Snyggt va? och kan ni ens tänka er då att det är ännu snyggare i verkligheten och jag vet att ni inte kan förställa er detta men det är dessutom ännu ännu snyggare på mig! ;). So awesome!
Och nu lite bilder från stan:
Mysigt!!!! Jag älskar verkligen jorgubbar. Alltså jag menar älskar. Liksom verkligen!
Fika , me like. Näee me love ;)
Pussssss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stavas nej inte : näee ?

2010-06-26 @ 13:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0