Sun kissed girls on the beach.

Hellu snyggisar!

Idag har jag & en friend varit på stranden och stekt på i solen , grymt?! Och jag har även tagit årets första dopp! Wihoo. Känner mig så duktig :D. Är vanligtvis största badkrukan men idag fick jag någon typisk carrobaby-power och bara sprang ner i det iskalla vattnet , brr!  Sen har vi myst med min kompis katt & även hoppat studsmatta. Det är ju askul att studsa (thihi) jag kom hem för någon stund sen i alla fall.Jag hoppas verkligen att ni inte saknat mig för mycket bara.


Och just det jag har fått bikiniränder , yeah!! Verkligen somrigt & fresh att vara brun o fin. Underbart med detta pigment jag har alltså. Q: har ni blivit lite bruna än? ;)


Anyway här kommer dagens bilder:
härlig bild va?! det var dagens lunch!
En nice hoppbild ;D
Nice hoppbild # 2 !!
Bildbevis att jag badade!!
Ma amigaaa :)
Och hennes sötsöta katt!! Grr..
Det var lite bilder från idag! Pussy

Kommentarer
Postat av: nina

nej ajg har inte blivit brun alls :'( önska jag kunnde bli också sådär brun fort som du carro. Jättefina bilder förresten :D



men du måste blogga mera min darling<3<3<3

2010-06-16 @ 23:19:29
URL: http://ninka.blogg.se/
Postat av: En hemlig person

men ofta du åt en melon till lunch??? aja skitsöt katt det var.

2010-06-16 @ 23:21:17
Postat av: Anonym

förrut tyckte jag att du var så jävla fjollig hahahahha men nu verkar det som du har fattat lite vad vi menar och blivit lite mognare. Och skriver bättre ;) keep it up girl!! <3

2010-06-17 @ 10:47:32
Postat av: Kicki (Kicksi)

Vilken söt katt! ^^

2010-06-18 @ 06:15:29
URL: http://kicksis.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Härliga bilder ;D!

2010-06-19 @ 12:36:42
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0