Vad har jag haft för mig?

Hmm vad har jag gjort dessa två dagar utan update? :o jo jag har varit med på en tv-inspelning ;) där de har filmat in något program som ska sändas på fyran tror jag. Programet är iaf lite som "wipeout". Jag har iaf hjälpt till lite så att allt varit under kontroll! You know they really need my help. Men nu är jag hemma anyway!
Lite faaaaab bilder:
Lite av banan där de spelade in!
jag fick bland annat hjälpa till med publiken och vara hejarklack!
Även presentera vinnarna ville de att dear carro skulle göra!
Känner ni igen honom? *ledtråd* ;)
Hann inte ta flera bilder! Men nu ska jag ut & sola, jag har tänkt att försöka ha lite extra färg innan portugal så att jag blir ännu,ännu brunare! Smart va? Så blondebrain. Så smart. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Liljon

du är ju värsta kändisen carro!

2010-06-23 @ 17:09:12
URL: http://lillybloggen.blogg.se/
Postat av: Svampen!!

asså vafan som om man inte solar innan man reser bort i alla fall. de där ju inte direkt något nytt eller smart... :P

2010-06-23 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0