Vi kör en hiss & diss lista helt enkelt...

Hóla mi los fans! Hihi jag går ju på spanska , visst är jag duktigt?! :D. Iaf tänkte köra en hiss & diss innan jag går ut och sätter mig o äter frukost utomhus! Det är bara så härligt ute! De som sitter inne idag är totala muppar , anyway to the hiss & diss ;)
- Mina naglar får en fet hiss! How wonderful ain't them?! så snyggt när man är brun. Har på tånaglarna också!
- Love milly klänningarna! De är helt underbara!! De är som det nya odd molly!! Verkligen såå 2010.
- Éstee laduer nya läppglans. Perfa färger på sommaren och räcker säkert gott! Hmm skulle sitta fint med ett sånt till portugal , kanske kan köpa ett på arlanda! Jag älskar liksom att shoppa innan resor bara! Kanske inte så konstigt jag älskar ju typ alltid att shoppa..;)

- Toni braxton har skitfin röst. Dock brukar jag gilla låtar med lite mer action då! Men mest för hennes vackra hår och fina röst. Ska nog säga som hon till alla killar jag tröttnat på - you , you are soo yesterday!
- lebbar & konstiga brudar som addar en på msn! Helt sick. Alltså msn konversationen 1 bevisar hur omogna folk är och vilket kinda liv de måste ha. Tvåan , vad ska man säga? fattar de inte att man inte vill höra deras historier om man redan sagt man är hetro och allt?? usch så skabbigt. Och att de till och med inte fattar ironi. Gud folk är bra konstiga..
- MYGGOR!! Euw alltså. Och fan vad jobbigt det är med myggbet. Jag har jätte älskat blod enligt myggorna!! Så irriterande. De ska dööööö.
- Kaxiga småglin! Finns det något värre eller. Man vill ju liksom inte slå de...eller jo det är just det man vill!!! De är snoriga , fula och kaxiga som fan. Man vill ju bara slå sönder de.Men då åker man på en jobbig kossa (en försvarar-mamma) gud kan någon ta bort de ur landet eller! Men alltså vad får de allt ifrån? träffade på en fyraåring för inte länge sen på en fotbolls plan och bara för att han inte vann så skrek han hora? omg liksom.

Så håller ni med mig om min lista? ;) aja byebye bitches!

Kommentarer
Postat av: Samara

Jag tillåter ingen att lägga till mig på msn om jag inte känner dem,så slipper man knäppskallar.

Jo myggor borde utrotas,det borde regeringen lägga ner lite kraft på,så man kan vara ute och njuta på sommaren.



Jag håller med dig om kaxiga småbarn, man vill typ ha barnförbjud i affärer,hihi, om jag var så kort att jag nådde typ till knäna på alla andra skulle jag ju vara skiträdd,men barn de bara kutar rakt fram och springer på folk,och skriker och svär och kallar sina föräldrar för svordomar, jag fattar noll.

Så var det inte när jag var barn,och min son har heller aldrig gjort så.

2010-06-28 @ 10:28:57
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/
Postat av: Anonym

vad ecklig lebb nästan lika som dej

2010-06-28 @ 17:57:52
Postat av: emmy

Frågestund på min blogg :) fråga gärna nåt

2010-06-28 @ 19:25:46
URL: http://emmyberghall.blogg.se/
Postat av: Lisa bitches!! <33

asså omg jaaaa så jävla rätt!! myggor e liksom så äckliga man bah euuwwww... jävla vingar och surrar runt bah bzzz!!

är Z seriöst en bokstav förresten? Tack på förhand (lr va de heter) Carrobaby I LOVWE YOU <333

2010-06-28 @ 23:05:06
Postat av: Victoria

Du kommer skämmas för dig själv och din blogg när du mognar till lite och kanske själv har barn (...?)

2010-09-04 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0