Besökare?

Hellu sötnosar!

Jag har faktiskt bara sagt till två stycken att jag har den här bloggen , och samma dag som jag skapade den så fick jag direkt 29 besökare utan att ens sagt något. Men gossips sprider sig snabbt om intressanta personer antar jag. Vem vill inte läsa min blogg? =) men kul att ni hittat hit iaf. So who am i?
Jo jag är Caroline men kallas för Carrobaby. Jag har bloggat innan då det gick väldigt bra! Men sen tröttnade jag. Så nu tänkte jag börja blogga igen! Jag är 14 och bor i stan. Jag älskar mode,smink,att fika och resa. Även vänner är ju grymt trevligt. Den här bloggen kommer handla om pretty me and my life. Och design kommer förmodligen komma
redan imorgon. Jaa det är väl det mesta jag har att säga just nu. Men keep lookin guys!
Snart kommer min blogg vara asbra och skitkul att läsa. Och även på top :)
See you<3

Kommentarer
Postat av: HÖHÖH

AHHAHAHHAH FAN VILKEN FJORTIS DU ÄR

2010-05-30 @ 15:45:11
Postat av: -

Vi skulle vilja bedja dig till att sluta spamma på http://www.Kissies.se. / POC AB

2010-06-10 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0