Ger bloggandet en ny chans..

Hejsan efter att skrivit på kissies.se att jag kanske ska börja blogga igen så visade det sig att många var nyfikna tydligen och kollade in min blogg! Jättekul! Så jag ska allt ge det här en chans , men jag kommer nog provocera lite mindre. Hoppas det är okej , de flesta borde ju tycka det eftersom ni lätt blir upprörda. Välkommen tillbaka iaf , carro is back on track , and the drama is back! Vi ses imorgon älsklingar nu ska jag sova som en princessa. Och förresten ibland kommer inte jag svara på kommentarer ifall de är onödiga/töntiga osv. för att jag orkar inte med de här som ba - hejhej fin blogg hur mår du idag? tyvärr kommer jag inte svara på såna. Och oftast inte på negativa heller. Annars är det fritt fram att kommentera och få svar tbx.
Puss&kram // Carrobaby ;)

P.S Märks att ni saknat mig trots allt? :o ;) .....


Kommentarer
Postat av: lollo

bra att du fortsätter! tycker också att det e synd när ens blogg blir hackad med negativa kommentarer :( men skit i dom och låt allt bara studsa tillbaks!

2010-09-06 @ 00:18:53
URL: http://lollolind.blogg.se/
Postat av: Anonym

jeeeeah änbtligen , det är jätteroligt att läsa din blogg xD

2010-09-06 @ 21:12:15
Postat av: Vickan

kolla in min blogg http://kma.blogg.se

2010-09-12 @ 19:11:40
URL: http://kma.blogg.se/
Postat av: Anonym

när börjar du blogga då? :)

asså jag menar pga uppdateringen ;p

2010-09-13 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0